Recurs · Articles

Falling together: an examination of trust-building in youth and social circus training

description Accedeix al recurs

Descripció

El 2013, David Mason, el director del Mini Mobile Circus per a infants a l'Afganistan va escriure: "Sembla que el valor i l'alegria de l'entreteniment educatiu no s'aprecien ni s'entenen del tot, sobretot en el món acadèmic". Aquest article intenta donar suport a l'afirmació que el circ social i juvenil pot afectar els joves d'una manera extraordinària. La naturalesa polifacètica del circ revela que és una forma d'art que s'adapta a gairebé qualsevol situació o qualsevol tipus de participant. Tant si es tracta de joves a Irlanda, de persones amb dificultats d'aprenentatge a Finlàndia o d'infants desplaçats a l'Afganistan, el circ s'està utilitzant com a eina per a l'empoderament i com a forma d'entreteniment educatiu amb resultats extremadament positius. Es proposen algunes causes d'aquests efectes i, en fer-ho, s'ofereix una visió de la naturalesa de la formació circense juvenil i de circ social.

Autoria

Stephen J. Cadwell

Any de publicació

2018

Detalls de publicació

Theatre, Dance and Performance Training, 2018
Vol. 9, No. 1, 19–35.

Idioma

Anglès

Temàtica

Circ Social, Circ Juvenil, Confiança

Identificador

https://doi.org/10.1080/19443927.2017.1384755

Has trobat informació desactualizada o errònia en aquest pàgina?

Contribueix proposant correccions o canvis per millorar aquesta pàgina.

Útima actualització: 10 May 2022