Pedagogía del malabarismo. Herramienta educativa que potencia el desarrollo integral
description Accedeix al recursDescripció
“Pedagogía del Malabarismo: Herramienta educativa que potencia el desarrollo integral”, presenta el resultat d'una investigació realitzada per professionals de l'àrea artística i pedagògica durant l'any 2017 amb el suport del Consell Nacional de la Cultura i les Arts de Xile a través del Fondart.
Aquest llibre proposa una metodologia per a l'aprenentatge i ensenyament del malabarisme a través de jocs i dinàmiques senzilles, assequibles i motivadores per a infants i joves. A més del desenvolupament artístic en aquesta disciplina, el propòsit d'aquesta investigació apunta a contribuir amb eines que ajudin al desenvolupament d'habilitats motrius, cognitives, socials i afectives, necessàries per al desenvolupament integral de les persones.
El material està orientat per a ser utilitzat no només per malabaristes i artistes escènics, sinó també per professors, terapeutes, monitors de diversos centres i persones que tinguin interès en l'educació física i artística, amb instrucció formal o informal.
Aquest text proposa eines pedagògiques que poden ser inserides tant en programes oficials d'educació de diferents nivells com també en activitats extraescolars.
Autoria
Any de publicació
Detalls de publicació
Coordinació general i redacció: Daniela Díaz Collao
Equip d'investigació: Álvaro Palominos Sánchez, Daniela Díaz Collao, Nicolás Jaña Peña, Alex Carreño Doñas, Víctor Soto Navarro
Col·laboradors: Vladimir Amigo, Joaquín Álvarez, Raúl Cifuentes, Alejandra Parada, Jael Rodríguez, Jess Ramírez, Sol Romero, Gustavo Vásquez
Disseny i il·lustracions: Catalina Meza, Anouk Descalzo
Registre audiovisual: Francisca Soto Rojas