Recurs · Llibres

Pedagogía del malabarismo. Herramienta educativa que potencia el desarrollo integral

description Accedeix al recurs

Descripció

“Pedagogía del Malabarismo: Herramienta educativa que potencia el desarrollo integral”, presenta el resultat d'una investigació realitzada per professionals de l'àrea artística i pedagògica durant l'any 2017 amb el suport del Consell Nacional de la Cultura i les Arts de Xile a través del Fondart.

Aquest llibre proposa una metodologia per a l'aprenentatge i ensenyament del malabarisme a través de jocs i dinàmiques senzilles, assequibles i motivadores per a infants i joves. A més del desenvolupament artístic en aquesta disciplina, el propòsit d'aquesta investigació apunta a contribuir amb eines que ajudin al desenvolupament d'habilitats motrius, cognitives, socials i afectives, necessàries per al desenvolupament integral de les persones.

El material està orientat per a ser utilitzat no només per malabaristes i artistes escènics, sinó també per professors, terapeutes, monitors de diversos centres i persones que tinguin interès en l'educació física i artística, amb instrucció formal o informal.

Aquest text proposa eines pedagògiques que poden ser inserides tant en programes oficials d'educació de diferents nivells com també en activitats extraescolars.

Autoria

Daniela Díaz Collao (coord.)

Any de publicació

2018

Detalls de publicació

Idea original i responsable del projecte: Álvaro Palominos

Coordinació general i redacció: Daniela Díaz Collao

Equip d'investigació: Álvaro Palominos Sánchez, Daniela Díaz Collao, Nicolás Jaña Peña, Alex Carreño Doñas, Víctor Soto Navarro

Col·laboradors: Vladimir Amigo, Joaquín Álvarez, Raúl Cifuentes, Alejandra Parada, Jael Rodríguez, Jess Ramírez, Sol Romero, Gustavo Vásquez

Disseny i il·lustracions: Catalina Meza, Anouk Descalzo

Registre audiovisual: Francisca Soto Rojas

Idioma

Castellà

Temàtica

malabar, malabarisme, formació, pedagogia, educació

Has trobat informació desactualizada o errònia en aquest pàgina?

Contribueix proposant correccions o canvis per millorar aquesta pàgina.

Útima actualització: 12 Mar 2024