Recurs · Articles

Occupational therapy and circus: Potential partners in enhancing the health and well-being of today’s youth

description Accedeix al recurs

Descripció

Aquest article descriu els beneficis d'un projecte que implica un programa de circ comunitari desenvolupat perquè les escoles victorianes ajudin a abordar els problemes dels estudiants necessitats d'adquisició d'habilitats per a la vida. Un model lògic de programa marc (CAOT, 1999), juntament amb una perspectiva ocupacional, es va utilitzar per desenvolupar una eina d'avaluació pel programa "Circ a les escoles" del Westside Circus.

Tot i que l'enfocament del projecte s'orientava principalment a l'avaluació del programa, també va demostrar una connexió entre les creences bàsiques del circ comunitari, l'educació, la teràpia ocupacional i la promoció de la salut.

Autoria

Jill Maglio, Carol McKinstry

Any de publicació

2008

Detalls de publicació

Publicat a: Australian Occupational Therapy Journal (2008) 55, 287–290

Idioma

Anglès

Temàtica

Circ Social, Circ comunitari, Educació, Habilitats per a la vida, Teràpia ocupacional, Joves

Identificador

doi: 10.1111/j.1440-1630.2007.00713.x

Has trobat informació desactualizada o errònia en aquest pàgina?

Contribueix proposant correccions o canvis per millorar aquesta pàgina.

Útima actualització: 10 May 2022